Ekim 30, 2012

ay bitmeden..

Ekim ayını bitirmeden bir yazı daha yayınlayayım dedim. Baya bir ara vermişim. İşteyken sürekli bilgisayar başında olunca daha kolay oluyordu bir şeyler yazmak, evde bir türlü fırsat bulup oturamıyorum bilgisayara. Şu an birden gaza geldim :).

Koca bir ay geçirdim evde. Hala sıkılmadım :). Dikiş kursu gayet güzel gidiyor. Dar etek dikiyoruz şuan. Baya baya beceriyorum. Eve de aldım bir dikiş makinesi. Kurstakiler biraz hızlı ama evdeki tam bana göre yavaş dikiyor. Bir de overlok makinesi ile başım belada kapıp gidiyor kumaşı. Zamanla ona da alışırım inşallah. Son olarak kumaş seçme konusu var. Hangi kumaştan ne dikilir bilemiyorum :).

Bir bayramı daha geride bıraktık. Bol bol gezdik. Akraba ziyareti yaptık. Yorulduk. Krmmle etleri kestik. Kuşbaşı, haşlamalık ve kıyma olarak buzdolabı poşetlerine doldurup buzluğa istifledik. Kemiklerden et suyu yaptım. Ben baya baya ev hanımı olmuşum yaa :).

Doğacak yeğenim için battaniye örmeye başladım. Örneğini başka bir postta vereceğim inşallah.

Hayat böyle devam ediyor. Sorun yok çok şükür. Mutluyum, huzurluyum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder