Ağustos 22, 2012

sanırım büyüyorum..


İnsan kaç yaşına kadar büyür? Fiziksel olarak büyümenin durduğu bir zaman var fakat ruhsal olarak ölene kadar büyümeye devam ediyoruz sanırım. Bu aralar kendi değişimimde hissettiğim şey büyümek. Hareketlerim, tavırlarım, düşüncelerim olgunlaşıyor. Daha temkinli hareket ediyorum artık, daha mantıklı düşünüyorum. Aldığım kararlarda daha kararlıyım. Ne istediğimi tam olarak adlandıramasam da ne istemediğimi biliyorum. Sıkılganlıktan kurtuluyor gibiyim. Daha sabırlıyım. Hayatın bana yüklediği rollere karşılı daha anlayışlıyım. 

Evliliğin büyük katkısı oldu bu sürece. Ayrı bir hane olmak büyümeye zorladı beni. Hayatımı yeni baştan şekillendirmeye başlıyorum şimdi. Bunca zaman üzerime yapışan olumsuzluklardan kurtarıyorum kendimi. 

Ama ne olursa olsun çocukluğumdan bir şey kaybetmeyeceğim. Hala kıpır kıpır olacağım, hala deli dolu. Çok büyükler gibi takıntılar oluşturmayacağım kendime.  Yine içimden geldiği gibi davranacağım. İçimden geldiği gibi konuşacağım, içimden geldiği gibi ağlayacağım. Beni rahatsız eden olumsuzluklarımı ortadan kaldırdıktan sonra kendimce yaşayacağım. Benim hakkımda kimin ne dediği ne düşündüğü önemli değil. Ben mutlu olduktan sonra gerisi bunu dert edeni üzer :)). 

 
Bunları yazarken ablamla konuştum telefonda. Hamileliği biraz kötü geçtiği için anneme kalmaya gitti. Senin odanda yatıyorum dedi. Eski odamda. Sürekli kendimi kapattığım 9 m2 lik odada. Merak ediyorum şuan neden o işkenceyi yapmışım kendime. Sadece ihtiyaçlarımı gidermek için çıkıyordum. Evde olduğum tüm zamanı o odada geçirirdim. Sürekli bir depresif mod hakimdi üzerimde. Şimdiki nsnr ile ozamanki nsnr arasında dağlar kadar fark var. Bunun değişimin en büyük sebebi krmm. Onun varlığından sonra bambaşka biri oldum. Herkes çok şaşırdı ama çok memnun oldu :)). İnsanlar "ben böyleyim, değişemem" diyorlar ya asla katılmıyorum bu söze. İnsan değişir gerçekten sevdi mi gerçekten istedi mi değişir. Kimse kendini kandırmasın yaniiii.    

Eğer kendinizle ilgili bir şeyleri değiştiremiyorsanız ya sevginizi sorgulayın yada inancınızı..   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder