Ağustos 29, 2012

evde spor benim neyime..


Dün spora başlıyordum ya hani ertelemeli olarak bugün başladım. Başlamamla bitmesi bir oldu. Isınmadan yapmaya çalıştığım mekik hareketinde omzumu incittim. İlk başlarda çok fazla ağrı yoktu ama gün içerisinde ciddi şekilde arttı ağrım. Akşamüzeri koluma da ağrı indikten sonra masaj yaptırmaya gittim. Masaj yapan kadın sırtımda ve omzumda kireçlenme olduğunu söyledi. Masaj harikaydı çok rahatlattı ama omzuma faydası dokunmadı. Başımı sol tarafa çeviremiyorum, kolumu kullanmakta zorlanıyorum. Yatıp uyuyayım dedim o da olmadı. Yüz üstü yatamıyorum, sağ tarafıma yatamıyorum. Sol tarafıma yatak da uyuyamıyorum. Kas gevşetici içtim, ağrı kesici içtim banamısın demedi. Yarın da böyle devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum. İnşallah ciddi bir şey yoktur.

İyi bir ders oldu bana. Siz siz olun ısınmadan spora başlamayın. Bu gece nasıl uyuyacağım ben :((.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder