Aralık 08, 2011

Canım sıkılıyor!

Hava yağmurlu. Severim aslında yağmurlu havaları ama evde yatağımda olmam lazım elimde kitabım sağımda bilgisayarım solumda da telefonum olması lazım. Bir saat kitap okuyup bir saat bilgisayarda takılıp bir saatte uyumam lazım. Telefon niye orada diyeceksiniz o her 5 dakikada bir sevdiğimle mesajlaşmak için =)

Ama bunların hepsi şuan için sadece hayal. Daha baştan ofsayt durum çünkü çalışıyorum. Her 5 dakikada bir sevdiğimle de mesajlaşamam oda çalışıyor. Evlendikten sonra onunla mesajlaşma konusunda çok büyük bir boşluğa düştüm zaten. Önceden asla yanımdan ayıramadığım telefonumu şimdi nereye bıraktığımı unutuyorum. Düğünden birkaç gün sonra “sabahları sana günaydın mesajı atabilir miyim” diye sormuştum kendisine =) 

Evlilik güzel bir duygu. 3 ayın dolmasına az kalmış olsa da  ben hala bazen şaşkınlık içerisindeyim. Böyle durup bakıyorum ona, etrafa, eve. Ama güzel, çok güzel bir şey. Mesela ev senin evin, istediğin zaman toplarsın istediğin zaman dağınık bırakıp yatarsın. İstediğin zaman  yemek yersini istediğin zaman yatar istediğin zaman kalkarsın. Dün akşam bir güzelliğine daha şahit oldum, bu havada dondurma yedik ( evde annem asla izin veremezdi de). Tabi ki bunca güzellik içinde zorluk yok mu var! Hele benim gibi bunca zaman sorumsuz yaşamış biri için çok zor. O istediğim zaman topladığım evi BEN toplamak zorundayım, istediğim zaman yediğim yemeği ben yapmak zorundayım. Bunlar başa gelince anladım annemin, ablamın kıymetini. Bir de ne var yaparım ederim çok kolay diye ahkâm kesiyordum. Hiç de öyle değilmiş başa gelince gördüm.  

Yavaş yavaş alışıyorum yani alışmak zorundayım. Yemek yapmaya başladım. Çok da kötü olmuyorlar. Hatta baya beğenenler bile çıktı (biricik kızlarım). Misafir bile ağırlıyorum =) Aaa cumartesi günü misafirim var inşallah benim. Ne yapacağıma karar vermek ve malzemeleri hazırlamak için 1 günüm var. Hemen danışmanım olan ablama danışmam lazım.

Hayatımda kendimle ilgili değiştirmek istediğim birkaç şey var. Yaşam kalitemi arttırmak için başarmam gereken şeyler.   Şuan onların üzerinde çalışıyorum. Eğer başarabilirsem ki Rabbimin izniyle  başaracağıma inanıyorum yazarım burada başarı sırlarımı =) Bu arada Rabbim en büyük destekçime de güç versin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder