Aralık 07, 2011

her zaman her şeyden..

Her zaman her şeyden.. 
Nasıl tamamlasamki devamını bilemedim. Neden bu ismi seçtim onu da bilemedim. Bir anda aklıma geliverdi işte. Belli bir katagoride yazmak istemediğimden belki. Her şeyden yazmak istiyorum. Aklıma gelen her zaman, her şeyden yazmak istiyorum!

Modayı takip etsemde pek uygulamam (her seferinde heves ederim sonra beceremem), yeni yerler görmeyi sevsemde pek gezemem (iş güç para zaman meselesi), yemek yemeyi çok severim ama pek yapmam (yapamam değil yapmam hazır olanı yemeyi daha çok seviyorum özellikle ablamın yemeklerini), takılara aksesuarlara bakmayı severim ama pek kullanmam (genelde onları seçecek ayarlayacak vaktimi başka şeye harcarım), tv deki çoğu şeyi bilirim ama pek izlemem (15 dk fragmanlara bakın bütün konuyu anlıyorsunuz zaten), bir yerde uzun süre kalamam sıkılırım (baba evinde sıkılınca abla evinde, abla evinde sıkılınca baba evinde yaşadım 3 ay öncesine kadar artık kendi evim var bi orda sıkılmıyorum), teknolojiyi ve teknolojik aletleri çok seviyorum hep hep hep istiyorum (hep hep hep de bozuyorum).  Bilgisayara ve telefonuma aşığım. Hee bir de bunca şeye rağmen beni seven sevdiğime aşığım :)
İşte böyle her zaman her şeyden bir parça vardır içimde. Hayat paylaşınca güzel ya ben de paylaşayım dedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder