Aralık 09, 2011

Kahraman..


Ahh bunları buraya yazıyorum ama bir yandan da korkuyorum nazar değer mi diye. Okumadan önce maşallah diyelim lütfen nede olsa oku attıktan sonra kalkan olmaya çalışmak pek işe yaramaz. 

Herkesin bir kahramanı vardır, özellikle çocukların. Kimininki spidermandir kimininki superman kimininki winks kızları. Ben de hala küçük şımarık bir kız olduğum için bir kahraman edindim kendime. Ama benim kahramanım çok özel hem sadece bana kahramanlık yapıyor hem de tek hayranı benim. Kim mi bu kahraman tabiî ki KOCA-MAN im =)  

Her türlü maharet var benim koca-manimde. Alışverişe çıkar, mağaza mağaza dolaşır hiç söylenmez, saatlerce yürür sıcak soğuk dinlemez,  her zaman buz olan elimi ayağımı ısıtır üşümez, ev işlerinde yardım eder üşenmez, çok uykum var az daha uyuyayım derim ellemez, bir şey yapmak istediğimde destek olur engellemez. Vs.vs.vs…. İşte bu yüzden koca-manimi ne kadar sevdiğimi anlatmaya kelimeler yetmez.  

Çok şükür böyle bir kahramana sahip olduğum için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder