Temmuz 02, 2012

haftasonu..

Ve bir hafta sonu daha biter. Hafta sonuyla beraber bir ay da biter. Resmen yılı yarıladık, ne kadar çabuk geçiyor zaman hayret ediyorum. Ayrıca işimde de 7. aya girdim. Benim için muhteşem bir performans. Genelde bir iki ay takılıp sıkılıyordum ama bu sefer farklı. Gerçi hem mesleğimle ilgili bir iş yapıyor olmam hem çok sıkı çalışmamam bütün bahaneleri ortadan kaldırdı. Bu işi de bırakırsam daha da kimse beni işe almaz :D. Çalışmayı çok sevdiğim söylenemez ama nefret de etmiyorum. Zaman zaman değişiyor duygularım. Bir gün harika muhteşem ben herzaman çalışmalıyım, çalışmadan asla yapamam, evde oturamam diyorum, ertesi gün aman ya çalış çalış nereye kadar, evde de gayet güzel vakit geçiririm hem tüm zamanımı kendime ayırmış olurum diyorum. Bu iki söylem arasında günler haftalar geçiyor ve ben hala çalışıyorum demekki ilk söylem çok azcık üstün geliyor :).

Cuma akşamı Buz Devri 4’ e gittik eşim ve yeğenimle birlikte. Ba-yıl-dım… Normalde Türkçe dublaj film sevmem ama animasyonlarda dublaj tercih etmek gerektiğini bu filmle bir kez daha anladım. Film de “oğlum bak git” esprisini bile kullanmışlar :).Cumartesi günlerinin benim için olan anlamını tam olarak çözemedim daha. Gelmesini iple çekiyorum, gelince de ne yapacağımı şaşırıyorum. Sabah bi temizliğe niyetleniyorum azıcık yapıyorum sonra sıkılıyorum. Dışarı çıkayım diyorum havayı sıcak görüyorum vazgeçiyorum.  Yani o gün için önceden yapılan bir planım yoksa tam bir işkence oluyor. Bu haftada öyleydi. Yeğenim biz de kaldı, yapılacak planlanmış bir işimiz yoktu ve hava çok sıcaktı. Offlayıp pofflayıp tüm gün evde takıldık.  Pazar günü ise göl manzarası eşliğinde kahvaltı ile başladı, Euro 2012 final maçı ile sona erdi. 

Canımın sıkıntısı geçmedi hala ve hala yapmam gereken işleri yapmadım. Ama bu ay sonuna yetiştirmem gerektiği için bazı işleri mecbur yapacağım. Pazartesi sendromu yaşamayan ben bu pazartesinin çalışmalarıma başladığım gün olmasını ümit ediyorum.   

Ve bu hafta içi, 
yemek yapmam lazım, 
terziden kıyafetlerimi almam lazım, 
misafir ağırlamam lazım, 
ütü yapmam lazım, 
kitap okumam lazım, 
ve biraz gezmem lazım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder