Temmuz 10, 2012

herzamanheryerde sağlık...

 Nerden başlasam..nasıl anlatsam.. uzun bir aradan sonra merhaba.. canımın hiç birsey istemediği gibi, buraya yazı yazmakta canıma zor gelenlerden... beni bu havalar mahvetti, demiş yaa ne güzel demiş.. bir bitkinlik, bir uyuşukluk, bir hastalık halleri neler oluyor bilmiyorum. kışın o kısacık günlere sığdırdığım onca işin onda birini yapamıyorum şimdi :( neyse burada da bunalım yaratmayalım... bir on dakika önce ne istiyorsun sennn diye bağırasım geldi kendime.. sonra gerçekten bu sorunun cevabını düşündüm.. ve bu sıralar en çok istediğim şeyin sağlık ve enerjii olduğuna karar verdim.. sabah erkenden kalkıp, akşama kadar bitmeyen bir enerji istiyorum.. çok şey mi istiyorum?? ve bir araştırma yaptım, doğal yollarla enerji nasıl kazanılır.. en 1. şartı sağlık problemin olmayacak.. kanın, demirin, şekerin, kolestrolün, hormanların ve binumum şeylerin normal insan seviyesinde olacak.. sonraaa çok güzel bir iraden olacak.. vs  vs.. bak yazarken bile fenalık geldi... neyse  gözüme takılanları paylaşayım istedim...

Arınma Kitabı

Bu kitabı çok merak ediyorum, en kısa zamanda sizinle paylaşırım inşallah..
HACAMAT

Hacamat..bu sıra cok ilgileniyorum, ama yaptırmak için zamanı değil.. Ozon tedavisi.. yaptıranlar çok memnun, kronik yorgunluğa çok iyi geliyormuş, bunu da denemek istiyorum.. anlayacağınız alternatif tıbba takmış durumdayım şu anda... ama kesinlikle bir zorunluluk olmadıkça, ilaç tedavilerinden önce denenmesi gerekenlerden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder