Temmuz 11, 2012

öyle işte..

Yorucu geçen hafta sonu ve hasta geçen hafta başının ardından yine buradayım.  Semeke ile çok dalga geçtim sanırım hastasın uyuşuksun diye Rabbim başıma verdi. Hafta sonu biraz yoruldum sanırım bir de uykusuz kalınca bir baktım pazartesi kafamı yataktan kaldıramıyorum. Halsizlik yorgunluk tavan yapmış durumda. İki gün yattım evde işe gitmedim. Bugün bir gayret geldim ama kafamı zor tutuyorum. Sıcaklar bizim gibi düşük tansiyona sahip insanları fena çarpıyor. Bu havalarda kendimi eve kapatasım geliyor, kendimi yormadan yavaş yavaş geçirmeliyim günlerimi.

Hafta sonu yorucu olsa da harikaydı. Kuzenlerle bol bol vakit geçirdik, eğlendik, ramazan için iftar ayarladık. Beti ile yine gece oturduk. Ama yaşlanmışız sanırım artık sabahlayamadan sızdık =). Arada bir akrabalarla zaman geçirmek çok iyi geliyor insanın ruhuna .

Bu hafta içi yapmam gerekenleri yazmayacağım çünkü geçen hafta yazdıklarımdan sadece gezmeyi yaptım =). Bir de kitaplarımı okuyorum işte.

Dün arkadaşım doğum yaptı. Küçücük çok tatlı bir bebekti kucağındaki. Artık eskisi kadar korkutucu gelmiyor çocuk sahibi olma fikri hatta bazen baya cezp ediyor beni. Ama semeke yasak koydu. Ben adam gibi ev hanımı olmadan, iş yapmayı, pratik olmayı öğrenmeden çocuk falan yokmuş. Zaten benim cezp halimde bir iki saatlik bir şey sonra hemen vazgeçiyorum. Daha zamanı var inşallah.

Haa bu arada yeni bir şey öğrendim hayatla ilgili. İçinde olup biten her şeyi dışına yansıtmayacakmışsın. Senin içinde olan senin içinde kalmalıymış. O bir tek orada rahat edebiliyormuş başkasının içinde senin içinde durduğu gibi durmuyormuş, rahatsızlık veriyormuş ona. Benim içim dışım bir demek iyi değilmiş yani. Susmayı öğrenmeliyim artık..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder